Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.
29 Ağustos 2007 Çarşamba
Bunuda mı çıkartsak acaba?
Çok neşeli birşey oldu bu.Artmış boncuklardan yaptım.
Yine sevdiğim modelin yeşili.Çift sıra bileziği de var.
Küpeler de benden.
Netten bir model.Uğraştırdı ama çok şirin oldu.
Arkadaşım boncuk verdi onun için yaptım.Neyse ki beğendi.
Arkadaşımın dükkanına koymuştum.Satılmış.Çok sevindim.Satılmasına değil,satın almaya değecek kadar beğenilmiş olmasına.
Topçuk örmeyi netten öğrendim ama tasarım bana ait.
Boncukları annem verdi.Fi tarihinden kalmaymışlar.
Düğme bile kaplanınca yüzük olabiliyor.
Yine kaplama yüzük denemem.Kolye de atıklardan.
Takı dükkanı olan arkadaşım geçen sene "Bu nasıl örülmüş anlayıver de biz de örelim "diye verdi.Bilmemek ne kötü şey.Söktürünceye kadar canım çıktı.Oysa nette heryerde varmış.Şimdi olsa ohooo o.Unutmamak için bunu yapıp attım bir kenara.