Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

25 Ağustos 2009 Salı

ÇANTA




Giderayak bir çarşı yaptık kızımla.Gezdik güzel güzel.Eksiklerini tamamladık.Rahat ayakkabılar, eşofman, çorap, çamaşır vs. Bir de son anda bu çantayı aldık.Şık düğme, Erdoğan düğmeye de uğradık.Geçen kış aldığımız keçelerden eser kalmamış.Kazık gibi sert, hani eşantiyon yapılan keçelerden dolmuş heryer.Ulus'ta da bulamazsam yandık.Netten alırız artık.Motif makinesi aldım nihayet.Bakalım sıra ona gelebilecek mi?
Defteri de evde gördüm, şaşırdım.Kırtasiye düşkünü kızımın işleri.Tövbe, tövbee.

4 yorum:

  1. Güle güle kullanın aldıklarınızı.Keçe konusunda ben de dertliyim.Akrilik keçe denilen bence keçeyle ilgisi olmayan karton gibi şeyler var her yerde.İstanbul'da hakiki keçe satan bir iki yer ismi öğrendim,bakalım araştıracağım,yoksa dediğiniz gibi netten alacağız.

    YanıtlaSil
  2. Abalsı ya sen diyorsun ya yaşım var beni kalpten götürmeyin diye çok seviyorum seni ben ya, valla bak için dışın bir :) Bu defterler ve simli kalemler harika cidden hatta kalemi nikah davetiyelerimde kullandıydım, darısı güzel kardeşime öperim sizleri

    YanıtlaSil
  3. Erdoğan düğme, Ulus bu isimler Ankaradaydınız sanırım. Keçe bulamadıysnaız mutlaka Ulus Koyunpazarı denen yere bakın. Hakiki keçeler burada.

    YanıtlaSil
  4. defteri çok beğendim çok :)

    YanıtlaSil