Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

26 Ağustos 2009 Çarşamba

EŞTİKÇE ÇIKIYOR

clapper board

Sanki vakti varmış gibi benim güzel kızım iki-üç ay önce gittiği Los Angeles, San Francisco seyahatinde kendine desenli Origami kâğıtları almış.Desensizler, kitaplılar bitmedi daha.Heves var icraat için vakit yok.
Kardeşine de şu bildiğiniz ''şey''i almış. Hani film çekerlerken, ''Sahne 3, plan 5 '' der bir ses , arkasından bir adamın kolları uzanır ve üzeri tebeşirle yazı doldurulmuş bu şeyi ''Şak'' diye kapatır.''Motor'' sesi gelir yönetmenden.Artistler beceremez.Yönetmen kızar . Kestiiik!!!

1 yorum:

  1. aaa ben de istiyorum o üsttekinden amaaa:))

    origami sonuçlarını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil