Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

20 Ağustos 2009 Perşembe

RUNNER







Amerika'ya gidecek asıl hediyemizi aldık nihayet.Yükte hafif olsun diye çini tabaktan da vazgeçtik. İnşallah beğenilir.Hiç olmazsa Türkiye'de îmal edilmiş.Lâle desenleri de var...


Ben çeyiz mağazalarını gezmeyeli çok olmuş.Ne kadar güzel şeyler çıkmış.Hangi birine bakacağımı şaşırdım.Boncukları el işlemesi zannetmiştim, meğer onun da makinesi varmış.Etiketten web adresine girip inceledim.Firma sahibi hanım çıktı.Pek sevindim.


6 yorum:

  1. Beğenilir tabi, niye beğenilmesin çok hoşbir runner seçmişsiniz.
    Bu arada hayırlı ramazanlar Nedret Abla. İyi geceler.

    YanıtlaSil
  2. Şıkır şıkır parlıyor aslında da ben iyi çekemedim.Kısa boru boncuk işi yol yol.

    YanıtlaSil
  3. Şık bir rennur iyi günlerde kullansın alan kişi ayrıca hayırlı ramazanlar güzelliklerde buluşmak dileğiyle sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. Boncuklar görünmüyor gerçekten. Boncukta varsa tamamdır:)

    YanıtlaSil
  5. Renk ve deseniyle öyle hoş bir seçim olmuşki beğenilmemek gibi bir olasılık taşımıyor bence.
    Hayırlı ramazanlar diliyorum bu arada.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür edrim arkadaşlar.Sizlere de hayırlı ramazanlar dilerim.

    YanıtlaSil