Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

24 Aralık 2009 Perşembe

SERGUN'UN YILBAŞI ARMAĞALARI


SERGUN'cuğum yeniyıl armağanı vermek istiyor.Ben de onun güzel işlerinden birini kızıma armağan etmek istiyorum. Çekilişte şansım yaver giderse istediğim armağan budur.Duymayan arkadaşlarıma duyrulur.http://www.atolyesergun.com/



1 yorum:

  1. nederet ablacım bende o iğneleri nereden buldunuz diyecektim ki kaynağı öğrendim. Broşlar şahane olmuş, eldeki imkanlar bu olunca evdeki imkanları düşünemiyorum. Yine harikasınız...

    YanıtlaSil