Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

19 Mart 2010 Cuma

GÜLLÜ TAÇ

Bu gülleri broş yaptım, kolye yaptım ama hep olmadı gibime geldi. Bu sefer de taç yaptım.Yine olmadı gibi.
Yanında görülen minik bisiklet, sevgili Nalana'mızın eşi Mahmut Bey'in hediyesi broşum. Ben ona biblo muamelesi yapıyorum:)))
 Bu arada kameramız bana dayanamadı, korkarım yarı yolda bırakacak. Sensör arızası var galiba, pembeleşmeye başladı.Bu modelin klasik arızasıymış.

1 yorum:

  1. Bense bu güllere bayıldım,her yere de ayrı yakışmış ,niye beğenmedin ki.
    Bisiklet de çok güzel gözüküyor artist olmuş desene

    YanıtlaSil