Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

20 Haziran 2010 Pazar

YENİ HOBİM

Turistlerimiz erkek eşyaları  soruyormuş. Aman ne zor erkekler için birşeyler yapmak. İnsanın aklına birşey gelmiyor. Evdeki eski malzemelerle bir kaç kolye yaptım. Anahtarlıklar yapayım derken düğüm işlerine sardırdım.
 Elimde ayakkabı bağcıkları, kaytanlar yap yap, sök. Bir de zormuş bazıları, inatlaşmadan vazgeçtim onları denemekten.

10 yorum:

  1. Erkek kolyeleri de güzel o tür nazar boncuklu şeyleri seviyorlar. Düğümleri de tercih ederler.
    <:))

    YanıtlaSil
  2. Tahta boncuklu uzun kolyeleri de beğeniyorlar ablacım. Büyüklü küçüklü tahta boncuklar ve iple hazırlarsın. Aralarına bit koyarsın, ip görünür. Dur en iyisi linkini yazayım ben:)
    http://chicolatta.blogspot.com/2009/05/otantik-kolye.html
    Kendime yaptığım bu kolyeyi beğenmişti de bir erkek arkadaşım O'na hediye etmek zorunda kalmıştım:)

    YanıtlaSil
  3. düğümlüler ne kadar güzeller

    YanıtlaSil
  4. Aman zaten süslenmeyiversinler, süs bize lazım :) Ama düğümler çok güzel olmuş bu arada.. :)

    YanıtlaSil
  5. Düğümler çok değişik ve şık olmuş
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Evet katılıyorum erkeklere takı yapmak zor, düğümleri çok beğendim ablacım yapılışını merak ettim. sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler arkadaşlar. Örgüeli'ciğim, bu düğümün adı ''monket's fist''. Google da arayınca, yapılışları çıkıyor. Oralardan bakarak yapıyorum. Ezberleyebilmem mümkün değil.Her seferinde bakıyorum. Pek de kolay olmuyor doğrusunu söylemek gerekirse:))

    YanıtlaSil
  8. Maşallah maşallah nazar değmez inşallah.
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  9. Nedret ablacığım teşekkürler iyi dileklerin için :)
    Valla 10 parmağında 10 marifet, neye elini dokundursan harika işler çkarıyorsun.Ellerine sağlık ablacığım sevgiler...

    YanıtlaSil