Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

20 Temmuz 2010 Salı

NOAM CHOMSKY ve KIZIM

Kızım muradına ermiş. Bilişsel Bilimlerin duayeni Noam Chomsky ile Haravard'daki ofisinde hoş bir sohbet yapmış. Aklındaki bütün soruları sormuş, cevaplarını almış. Fırsattan istifade kitap imzalatmış. Çok mutlu.
Maildeki resim altı yazısına çok güldüm. ''Noam, ben ve Bertrand Russel''
Ben kızımı özlediiim...

21 yorum:

  1. Allah kavuştursun canım.onlar sağ ve sağlıklı olsun da biz anneler yüreğimize taş basarız nasılsa.....

    YanıtlaSil
  2. çok değerli bir linguist... ama siyasi popülarite adına çok saçma sapan şeyler de yapabiliyor... yıllar önce Diyarbakır'a konferans için gelmişti, gittim, en çok da doğuştan getirdiğimiz kodlanmış dil üzerine görüşlerini merak ediyordum ki, asıl alanı üzerine konuşmak bir yana adam düpedüz kürtçülük yapmak için gelmiş... en fanatik kürtçüden daha hararetli savunuyor kimi gerçek dışı şeyleri... kuramlarını ve linguistic e getirdiği yeni düşüncelerini seviyorum ama... hatta kendisi de çok sevimli. :)

    bu arada, kızınız da çok şeker... zihni ve yolu her daim açık olsun!
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Onun adına çok mutlu oldum. Eminim harika ve çok faydalı bir sohbet olmuştur onun için...

    YanıtlaSil
  4. Kızınızla gurur duyduğunuza eminim.Ne güzel.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. ne mutlu size...
    pırıl pırıl bir genç kadın:))

    YanıtlaSil
  6. Allah tez zamman da kavuştursun sizi Nedret abla. Ben de annemi özledim.:))))

    YanıtlaSil
  7. ne güzellll.kızımla gurur duydummm
    temmuzda gelmeyecek miydi uzadı mı?

    YanıtlaSil
  8. Rahmetlide yakışılıymış:)) Ama bir Türk kızını böyle görmek gurur veriyor bana.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler arkadaşlar.
    Nalan'cığım Ağustos 20 inşallah.
    Ruşen'ciğim, haklısın. Ancak neyse ki sadece dilbilim kısmı kızımı ilgilendiriyor. Hoş zamanı olsa kızım ona buradaki gerçekleri de öğretirdi ya maalesef sınırlı sürede ancak meslekî konuşabilmişler.
    Çok hoşsun herşeyden azıcık:)) Gömdün ayol adamı. Gayet sağlıklı ve zekiymiş kendisi:))

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nedret hanım, güzel kızınızın idaelleri doğrultusunda arzu ettiği tüm güzelliklere kavuşmasını diliyorum.Başarılar.


    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  11. ünv. de onun kuramlarını iliyorduk derslerde ve hayranlığımız tavan yapmış durumdaydı... konferansındaki hali resmen dumur etti bizi... siyaseten de çok başarılı çalışmaları var ama bir ülkenin gerçeklerini yerinde görmeden ve bilmeden bu denli sıkı savunucu olması hüsran oldu benim için... dediğim gibi yine de severim... kızınız adına da çok sevindim... chomsky yle dilbilim konuşmak eminim çok keyifli olmuştur...

    sevgiler yeniden...

    YanıtlaSil
  12. Ne şanslı kızınız var bizde kendisini ve görüşlerini ders kitaplarında okuduk sadece. Allah kavuştursun

    YanıtlaSil
  13. Kızınızın adına çok sevindim. Herşey gönlünce dilediğince olur başarılar diliyorum canım. Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  14. Nasıl da gurur duydum kardeşimle ablam özledim demişsin ya içim bir garip oldu :(

    YanıtlaSil
  15. maşallah maşallah kızınıza... Rabbim tez zamanda kavuştursun sizi, başarıları daim olsun

    YanıtlaSil
  16. Kızınız açısından güzel bir buluşma olmuş.Ama biz de Chomsky'den az çekmedik değl :)

    YanıtlaSil
  17. Anneciğim'in tüm arkadaşlarına çok teşekkür ediyor, Amerika'dan selamlar yolluyorum... Gozde

    YanıtlaSil
  18. Allah kavuştursun :) çok gurur verici boyle guzel haberler almak..başarıları daim olsun

    YanıtlaSil
  19. Adamcağızı bilen anlatmış, biz de öğrenmiş olduk. Ünv tede hayran olduğumuz bilir kişiler sonradan yaptıkları hatalı çıkışlarla, gözümüzden düşebiliyorlar tabi :)

    Benim kızlarım daha küçükler ama bir hafta tatile yollayım özlüyorum, sizi anlıyorum.
    Allah muvaffak etsin, sağ salim annecisine kavuştursun.

    YanıtlaSil
  20. Başarılı annenin başarılı kızı, Noam Chomsky ile görüşmek kolay değil. Aferin kızına!

    YanıtlaSil