Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

22 Eylül 2010 Çarşamba

KURUTULMUŞ ÇİÇEKLER

   Bugün kitapların arasında beklemekte olan çiçeklerimden bazılarını resin içine hapsetmeye uğraştım. Yalnızca kalıpla yaptığım siyah zeminliden memnun kaldım. Diğerleri ince oldu. Lastik gibi bükülüyorlar.
Not: İki gün sonra taş gibi oldular:)))

6 yorum:

  1. Siyah olan gerçekten güzel olmuş.Bi ara bende yapmıştım en sert saç spreyi ile sertleştirip,boyadığım toprak çömlek deriz bilirmisin bilmiyorum onun içine sünger yerleştirdikten sonra çiçekleri yerleştirmiştim,şimdi eski iş yerimde,tabiki acemice bir işti ama güzel olmuştu:)yöntem ne kadar doğruydu bilmiyorum ama paylaşmak istedim.
    Diğer iki çiçekte çok masum göküyorlar.
    sevgilerime...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık. bu gün sayende yeni bir sözcük daha öğrendim.

    YanıtlaSil
  3. Oyyy oyyyy oyyyy, Nedret ablam süpersin yaaa, şahane olmuş kolye ucu filanmı olacak bunlar, çok beğendimmmm......

    YanıtlaSil
  4. çok güzelmiş bunlar. Aslında marsaris İzmir'e uzak değil. Kursa mı gelsem sana acaba??????

    YanıtlaSil
  5. Neduuuk, hergün yeni birşeyle çıkıyorsun karşıma, şaşırıyorum ne diyeceğimi, iyisi mi ben susayım, senin güzellikler yeteri kadar konuşuyorlar:)

    YanıtlaSil