Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

1 Ekim 2010 Cuma

YENİ ÎCÂDIM: HALKA KOLYE:)))

Galiba nazarlıklarımdan sonra bir icat daha çıkarttım:)))
Çok da sevdim, renk renk yapmayı planlıyorum. Sade ve modern takı sevenlerin beğeneceğini umuyorum.
üstünde oynanıp geliştirilmeye de müsait. Bakalım düşünüciiz birşeyler.
Kolye göründüğü kadar sert değil, elinizle bükerek boynunuza yerleştirebiliyorsunuz. Biraz boyunda durunca da vücut sıcaklığıyla boyuna iyice yerleşiyor. Kışın dik yakalı kazak üzerinde de hoş durur. Ayrıca Nikel alerjisi olanlar için de ideal.





22 yorum:

  1. Yine harika olmuş ellerine kollarına sağlık.Her işin birbirinden güzel .

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş...
    takımı da harika...

    ellerinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Siz bu işin pirisiniz, hayranlıkla seyrediyorum yaptığınız herşeyi, sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. Ben artık ne diyeyim sana, ne harika buluşlar bunlar, ne şık tasarımlar...

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş, ellerinize sağlık. Bu arada fikrim geldi :) o mavi kolyenin ucuna sadece irice bir gümüş aparat çok hoş olur gibi.

    YanıtlaSil
  6. renk süper olmuş. Artık senin kurs açma zamanın geldi bence

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler arkadaşlar.
    Olur tabii Lilacığım. Herşey takılır.
    Ada ve deniz. Şimdilik sadece kendi kendime öğretiyorum:)))

    YanıtlaSil
  8. Sevgili nedret hanım, harika modern görüntüsüyle etkileyici.Ellernze emeğinze sağlık sevgiyle kalın....

    Nacizane fikrimi belirtmek isterim, fengsu da üzerimiz de ayna olması pozitif enerjiyi çekiyor, olumsuzluğu dışarıda tutma özelliğine sahip. (pırlanta da etkili ancak pırlantası olmayanlar ayna aksesuarı kullanıyorlar) neden bahsettim kolye ucunda ki üçgen bölümüne küçük ayna olabilirmi aynayı koyup kalıba üzerine resn çokmu uçtum :( bilmiyorum paylaşmak istedim.Saygılar
    Sevgiyle kalın......

    YanıtlaSil
  9. esnemesi ne güzel. tasarım da çok hoş olmuş ablacım. Belgin hanımın ayna fikrini de tuttum :)

    YanıtlaSil
  10. harika olmus ya..Bunu beyazlarin oldugu bir kiyeftte kullanmak cok guzel durur fikrimce.

    YanıtlaSil
  11. merhaba, blogunuzu yeni keşfettim ve bu mavi kolyeyle aşağıda bulunan aynı teknikle yapılmış takılar çok hoşuma gitti gerçekten ve merak ettim bu nasıl bir malzemedir acaba :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık :)

    Her geçen gün yeni fikirler dolayısıyla yeni güzellikler çıkıyor ortaya. :)

    Hoş bir takım olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık :)

    Her geçen gün yeni fikirler dolayısıyla yeni güzellikler çıkıyor ortaya. :)

    Hoş bir takım olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Harika bir buluş daha..Belgin hanım ın fikrini ben de sevdim, sebebi fengshui değil ama pırıltılara bayılırım da:o))bu buluş yazın acaip tutar diye düşünüyorum..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler arkadaşlar. Umumî istek üzerine ayna bulunacak, kullanılacak:)))

    YanıtlaSil
  16. olağanüstü olmuş ellerine yüreğine sağlık... ayy bakmaktan yorum yazamadım yaaa.. altın gümüş bronz rengi de isteriz...Hani birde ilk yaptıklarında saç gibi sim tel kırpıkları vardı yaaa onu da isteriz...

    YanıtlaSil
  17. off yaa abla, keşke daha önce icat etseydin şu kolyeleri:(( neyse bana kısmet deilmiş ama muhteşem olmuşlar

    YanıtlaSil
  18. gerçekten renk de çok güzel, model de çok modern. yalnız plastik mi bu anlayamadım?

    YanıtlaSil
  19. hem renk hem model olarak çok beğendim. malzemesi nedir merak ettim ellerine sağlık süper olmuş.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Francesca, sevgili Örgüçantam, öyle sorup kaçmak yoook:))) Dolaşın biraz daha blogumda. Nedir , nasıl yapılmıştır,yazdım uzun uzun Sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. çok şık olmuş gerçekten ayrıca cam gibi duruyor ve esneyebiliyor olması da çok cazip, ellerinize sağlık, yaptıklarınızı ilgiyle takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  22. ellerinize sağlık.çalışmalarınız farklı ve çoook güzeller :D

    YanıtlaSil