Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

29 Ocak 2011 Cumartesi

ÖRGÜYE BAŞLADIM:))

Maymun iştahlıyım bilirsiniz. Yine Fimo'lara döndüm. Nette bir örgü modeli gördüm. Dayanılır mı? Kaptım hamurlarımı, örrneğini çıkarttım hemen.

27 yorum:

  1. BU NE KUZUM,MUHTEŞEM BİŞEY FİMOLARLA ÖRGÜ MÜ ÖRÜYORSUN YANİ,ANLAMAYA ÇALIŞIYORUM

    YanıtlaSil
  2. Bunlar çok zarif olmuşlar. Renkler de harika. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. sarılar ççok güzel olmuş, güneş gibi sapsarı :)

    YanıtlaSil
  4. eet görünce bende denemiştim bi zmnlar ama artık fimoya bulaşmak istemiyorum:) sizin yaptıkalrınızı izlemek daha keyifli

    YanıtlaSil
  5. Dayanılmaz gerçekten. Fimo diye yazmasan deri iple ördün sanmıştım. Harikasın ablacım. Bizi şaşırtmaya devam et...

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel olmuş Nedretcim. sevgiler Hülya

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler arkadaşlar.
    Nine Hanım!cığım, yünle herkes örer, marifet fimoyla örmekte. Şimdi şal deneyeceğim:)))

    YanıtlaSil
  8. ilkönce nasıl yapıldığı anlayamadım merak ettim.fimodan olduğunu yazana kadar.ablacım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. inanamıyorum:)gerçekten gerçek örgü sandım :)

    YanıtlaSil
  10. süpersin nedret abla ne diyeyim. pes:) bizlere ilham vermeye devam et.

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzun adı gibi çok zarif olmuş . Ellerinize sağlık.....Meral

    YanıtlaSil
  12. Nasıl bu kadar muntazam yapabildiniz yahu bravo alkışlıyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Ne zaman gelsem bloğuna, her seferinde farklı kategorilerde çalışmalarını görüyorum. Ve hayranlıkla takip etmeye devam ediyorum.

    Bunların fimo olduğunu söylemesen anlamam mümkün olmazdı. :)

    Nette yapım aşamasıda varmıydı? Link veriniz lütfen. :))

    YanıtlaSil
  14. bende fimo olduğunu en sonunda anladımmm,muhteşem olmuş,çok çokk güzelll... emeğine sağlıkk... :)

    YanıtlaSil
  15. muhteşem olmuş, dün gördüm ama başımın ağrısından kolumu kıpırdatamadım:) bununla buzdolabına magnet cok güzel elbiseler yapılır hatta kolye, küpe,yüzük.Tuttum ben bunu:) ayy burada tutmak yok değil mi olsa ya:)))

    YanıtlaSil
  16. SENDEN KORKULUR ŞAL DA YAPARSIN

    YanıtlaSil
  17. süpersin süper yeni örnekler bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler arkadaşlar:))

    YanıtlaSil
  19. Nedretcim her zaman şaşırtıyorsun beni inanılmaz işler çıkıyor senden hayran kaldım örgülerine hehe :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. Çok şeker olmuş, bayıldım. bu fimo olayını ben hiç bilmiyorum, kolay bişey midir acaba! Hobi mağazalarında bulunuyo mu?

    YanıtlaSil
  21. muhteşem olmuşlarr,ne kadar temiz ve düzgün bir çalışma bu ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  22. pes valla:)))çatladım meraktan

    YanıtlaSil
  23. ya fimoyla bu kadarini nasil yapiyorsunuz sasirdim dogrusu
    bende aldim gecen fimodan ama bu kadarini yapabilirmiyim bilmiyorum .(
    saygilarimla HATICE
    http://petrolmavilim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  24. Bunlar çok güzeel.Çok teşekkür ediyorum bu paylaşımınız için ben de denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil