Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

20 Şubat 2011 Pazar

YAPRAK TAKILAR

Yapraklı takı seven arkadaşım tekrar sipariş verdi. Bu çok güzel bir duygu. İnsan çok hevesli ve itinalı çalışıyor böyle olunca:)))

19 yorum:

  1. Ne güzel yapraklar bunlar özellikle mora bayıldım.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller bende yıllar önce kumaşa yaprak baskısı yapıp gömlek dikmiştim.

    YanıtlaSil
  3. BEN DE,MORA BAYILDIM.ÇINAR YAPRAĞI GALİBA.BOL SİPARİŞLER

    YanıtlaSil
  4. Mor harika görünüyor gerçekten de ellerinize sağlık ablacım ...

    YanıtlaSil
  5. Benim favorim kahve rengi olanlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. bende kahveleri sevdim doğal olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Nedretim, gerçekten sipariş olunca insan daha bir hevesle çalışyor değil mi, böyle zarif üretimlere sipariş olmaz mı hiç, ellerine sağlık, bereketli satışlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. mora bayıldım:)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. ablacım bereketli,bol satışlarr.bende yaprak delisiyimdir.emeklerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  10. dokularıda renkleride harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. thanks for this nice post 111213

    YanıtlaSil
  12. Sultan yüzbokunda like vurdum gelem bakem hele neymiş didim ne kadann akıllıca ve özgün olmuş annem elcağzına sağlık. Bu arada ne diycem arada yapraklara az bakır altın varak ıslak ahşap boyası attır aralara hani eskimiş kurumuş yaprak dokusu vermiş olursun muçç muç öpen deli kızın .9

    YanıtlaSil
  13. Tarz sahibi insanları severim.
    Bunlar da çok hoş olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Yapraklar şahane duruyor,ellerine sağlık,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  15. ellerinize sağlık ikiside çok hoş

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler arkadaşlar. Müşterim fotoğraf gönderiyor. Birebir aynisini istiyor. O nedenle kendimden birşeyler katamıyorum.

    YanıtlaSil
  17. Anladım annem şimdik öperim kocaman

    YanıtlaSil
  18. Ben kahverengi tonlarını severim ama mor da bir başka güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  19. Ben kahverengi tonlarını severim ama mor da bir başka güzel olmuş.

    YanıtlaSil