Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

18 Mart 2011 Cuma

DUVAR SÜSÜ

Ben bu süsü iki sene önce yapmıştım. Evimizin duvarında sakin sakin duruyordu.Ürünlerimi dükkanında satmak isteyen arkadaşımın gözüne çarptı. ''Böyle şeyler istiyorum'' dedi. Elini yüzünü düzeltip yolculuğa hazırladım. Kolye ucu diye yayınladığım parça da ortasında fena durmadı:))

10 yorum:

  1. ellerinize sağlık.insanın emeğinin beğenilmesi ne güzel ne mutlu size
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ARKADAŞIM,YİNE HARİKA.GÜNLERDİR GELİP GELİP BAKTIM YAZAMADIM YORUM BİLE.İNŞALLAH AÇILMIŞIZDIR ARTIK,ÖZLEDİM.BOL SİPARİŞ ALACAĞINDAN EMİNİM ÇOK OTANTİK OLMUŞ

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, sanki nazarlık gibi duruyor, orada asılı durduğu sürece koruyucu olacakmış ,izlenimi uyandırdı bende...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel sayfiye yerlerde böyle otantik süsler çok beğeniliyor ,ellerine sağlık canım bol kazançlar.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuuuşşş, ellerinize sağlık bol kazanclar olsun Nedret hanım...
    sevğiler iyi ğeceler dilerim....

    YanıtlaSil
  6. Ben artık yetişemiyorum hızına aynı halam gibisin sadece kendi tembelliğime vahlanıp sanki film seyreder gibi seyrediyorum seni ablaların en marifetlisisin yaptığın herşeye bayılıyorum ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Tam turistik eşya satan dükkanlar için otantik bir süs olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş nedukcuğum, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Tarzınızı çok beğendim çok yaratıcı. Kuzenimin sitesinde rastladım size emeğinize sağlık...Antalyadan sevgiler,
    http://guldeninmutfagi.blogspot.com/ bende beklerim yemek siteme

    YanıtlaSil
  10. bayılıyorum böyle süslere, eve ayrı bir hava katıyor, ellerinize sağlık çok beğendim , güle güle kullansın yeni sahibesi =)

    YanıtlaSil