Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

11 Temmuz 2011 Pazartesi

ABAJUR- ESKİSİ

Su bidonluğu ile bu sıcaklarda uğraşamayacağım. Baharı beklesin. Bizim ev, ev değil hurdalık. Karıştırdıkça birşeyler çıkıyor. Bu abajurun camdan tepeliği vardı. Sakarlığım tuttuğu birgün, temizlik sırasında kırmıştım. Hediyeydi üstelik. Ona yeniden hayat vermeye çalışacağım. Bakalım neye benzeyecek?

10 yorum:

  1. ARKADAŞIM ESKİLERİ DEĞİŞTİRME DEYİNCE AKLIMA BİR MUZURLUK GELDİ AMA YAZMAYACAĞIM SENİ SEVİYORUM.

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım ne olacak merak et dur diyorsun ha? peki öyle olsun:)))

    YanıtlaSil
  3. Çabuk yap, meraklardayım :))

    YanıtlaSil
  4. Ay Mevdoş'cuğum âlemsin. O dediğini anladım da ben, eskimiyor ki yenileyeyim. İlk günki gibi:)))
    Fiamma'cığım, çok merak etme canım, ayni terane devam ediyor:))
    Bsnu'cuğum dedim ya sündürürüm diye. Ama yok bu kolay, yarına biter:))

    YanıtlaSil
  5. Yaparsın Nedret abla sen, hemde çok güzel bişey yaparsın sen bundan..

    YanıtlaSil
  6. Sadece alt kismi gumus bir samdan gibi duruyor. Degil mi?

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler kızlar:))
    Evet Didem'ciğim, bu işlevini de tamamladıktan sonra şamdan olarak devam edebilir hayatına:)))

    YanıtlaSil
  8. Ben de merak ettim şimdi:) Benimde abajurumun camımı Taci oyun oynarken kırmıştı, öğlece yeniliyeyim diye başuucumda duruyordu. Belki bende sizden tiyo alabilirim ama ben sizin kadar becerikli değilim. bu el işlerine daha yeni başladım. sizi yenileme konusunda tebrik ediyorum. bunuda merakla bekliyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. muhteşem olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil