Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

21 Mart 2012 Çarşamba

İLLE DE MAVİLİ

Bugün İngiltere'ye doğru yola çıktı bu parça. İlle daha önce satılanın aynisi olsun istiyor alıcılar. Bir tane de kırmızılı yaptım bakalım beğenilecek mi?

19 yorum:

  1. nazar boncuğuna mavi çok yakışıyor ama:)))

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı yolculukları olsun:)
    Ellerinize sağlık. Sizin bu çalışmalarınıza bayılıyorum:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. ben kırmızıyı da çok beğenmiştim ama yine de mavi... ellerinize sağlık... bol kazançlar..

    YanıtlaSil
  4. Nedret Abla, ellerine sağlık, çok şık olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Nedret Hanımcım ellerine sağlık .Her rengi ayrı bir güzel.Yaratıcılık sizin içinizde. Baykuşlarıda merakla bekliyorum :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Tesbihi anımsatan püskül ve süse bayıldım.
    Sanırım, nazar boncuğu niyeti ile kullanmak isteyen maviyi tercih ediyor.
    Oysa her renk güzel olur bu tasarımla.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Doğada olan her renk güzel ama sahil kentlerinden yaşayanlar için Mavinin anlamı bambaşkadır. Ben bütün çocukluğum ve gençliğim boyunca denizle göğün birleştiği çizgiyi seyrettim.
    Bu yüzden maviye hayır diyemeyeceğim, çok güzel olmuş gerçekten, ellerinize sağlık, sevgiler AYŞENUR

    YanıtlaSil
  8. çok zarifçe olmuş ..çok güzel ...

    YanıtlaSil
  9. Bende illede mavili diyenlerdenim eline sağlık canım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  10. renklerin çoğunu severim ama Mavi daima özeldir.
    arkası çok istensin bolll sipariş gelsin. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel ve çok sabır işi. Ellerine saplık Nedret abla... Kırmızı- mavi karışık ta güzel olur.

    YanıtlaSil
  12. nasıl beğenmesinler şahane olmuş yine.hayranım senin bu nazarlıklarına.

    YanıtlaSil
  13. İllaki öyle oluyor nedense ,müşteri gördüğünü isterken yapaan da her sefer başka ögeler katmak yenilemek arzusunda oluyor değil mi? nasılsa hepsi birbirinden güzel aldır ma:)
    Ben de bu ara hep çapalı emzirme önlüğü ile leylekli kapı süsü siparişi alıyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Mavi olmuş hoş olmuşşş can, yolu açık olsun sahibine şans getirsin.

    YanıtlaSil
  15. BEĞENİRLER BEĞENİRLER HİÇ ŞÜPHEN OLMASIN ÇOK GÜZEL .

    YanıtlaSil
  16. Eline sağlık, çok hoş olmuş, mavinin tonu da çok güzel. Maşallah pek hızlısın bu aralar. Kırmızısı nerede?

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel.Satışların bol olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. nedret ablacım ellerine sağlık..inşallah her renkten siparişler alırsın...mucuksssss

    YanıtlaSil