Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

9 Mart 2012 Cuma

KUŞLU DUVAR SÜSÜ

  Aslında niyetim üç boyutlu, seramik taklidi kuş yapmaktı. Denemesini havada kuruyan hamurla yapayım dedim. Zorladı tabii:)) İki tane mini mini yapabildim ancak. Pat küt döve döve yassılaştırıp bunları yaptım. Volanlı etek kısmı hoşuma gitti. Standart kuş şekillerine alternatif olabilir. Geliştireceğim inşallah. Seramikçilere çok özendim bunlarla uğraşırken.)) Islak çamura şekil vermek çok zevkli olmalı.







26 yorum:

  1. Nedret Abla çok güzel olmuşlar ben de Bilge' nin seramik dersinde çok özenip cebime bazen bir parça kil atıyorum, oynuyorum, şekillendiriyorum çok keyifli:))

    YanıtlaSil
  2. Olmuş olmuş sen daha geliştirir ve kimbilir neler yaparsın bununla:) Bahar totemi gibi olmuş pembe pembe,kuşlar niye aynı yöne gitmiyor can:))

    YanıtlaSil
  3. Her iş elinizden geliyor, maşallah size.
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim, çok beğendim, ço ço ço çok beğendim. :)
    Ellerine sağlık. Senin resimler de çok büyümüyor ki, gözlüğümü takıp, ekrana burnumu yapıştırdım, bayıla bayıla seyrettim. Üzerine dekupaj yapmışsın galiba. Ne güzel renkler. Etek kısmına bayıldım.
    Fiamma haklı, sen şimdi bununla daha neler neler yaparsın.

    YanıtlaSil
  5. KUŞLU SÜSLERİ BENDE SEVİYORUM ..GÜZEL OLMUŞ ..

    YanıtlaSil
  6. pempiş pembiş ne güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
  7. Şepşeker olmuş ama detay göremedim, Nihal Hanım'a katılıyorum. Yakın çekim isteriz.
    Ayrıca boyutlusunu da yaparsın sen, geçenlerde biryerde çok kolay bir anlatımını görmüştüm, bulursam yollarım sana.

    YanıtlaSil
  8. ablam sen ne yapsan fevkalade bir şey çıkıyor ortaya

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler hanımlar.
    Resimler nasıl küçük görünüyor anlamadım. Üzerine tıklayınca kocaman oluyorlar. santimetre verin bakayım bir ne kadar küçük görüyorsunuz? Şaşırdım:((
    Fiamma'm bu kuşlar göç etmiyor kuzum, canları nereye isterse oraya uçuyorlar:))
    Yolla Sesi'ciğim. Çalışır öğrenirim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanda görüldüğünden azıcık(belki 1cm)daha büyük görünüyor. Bana yetmiyor şekerim. Şöyle ekrandan taşsın istiyorum ben :))

      Sil
  10. Elinize sağlık..Kuşlar ve renkleri çok güzel olmuş..En sondaki püskülde çok uymuş..SEvgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Bence ilk sefer için başarılı olmuş kuşlar üstte deküpaj mı var ya da boyamamı? Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Ah evet. Yazmayı unutmuşum, üzerinde peçete dekupajı var. Verniğini de sıktım:))

    YanıtlaSil
  13. çok şık olmuş.Nedret hanım ellerinize sağlık..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık ablacım, sen yaz'ı özledin belli kuşlar, kuşlar.

    YanıtlaSil
  15. E yani bravo.. daha ne denir.. haa, bir de eline sağlık.. (^_^)

    YanıtlaSil
  16. çok tatlı olmuşlar canım harika bir bloğun var

    YanıtlaSil
  17. Çok şeker olmuşlar Nedretim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nedretcım
      bu kus sevdamız nezaman bıtıcek bılemıyorum
      :))))))orum
      ellerıne saglık
      kocaman opuy

      Sil
  18. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..
    mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  19. HAVALAR GÜZEL ORALARDA DEĞİLMİ KUŞLAR DIŞARI ÇIKMIŞ HAVALANMAYA NE GÜZEL ŞİRİN ŞEY ONLAR ÖYLE.

    YanıtlaSil
  20. nedret ablacım senin elinden ne çıkarsa bayılıyorum ben..behlül ve benden sevgiler..yeni bloğumu izlemeye almayı unutmaaaaa:))

    YanıtlaSil
  21. Çok şirin olmuş bunlar
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. ablacığım çok güzel olmuşlar!renkleri ve tasarımı süper.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil