Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

20 Haziran 2012 Çarşamba

DÜĞMELEEER; DÜĞMELER:)))

   Face'e de yazdım buraya da yazayım. Baykuşlar için birkaç minik düğmem eksik kalmıştı. Burada çok güzel işler yapan, dükkanında benim işlerimi de satmış olan Şiir arkadaşımdan istedim. Düğmeyle çok güzel şeyler yaptığı için onda olacağını düşündüm. Sıcaktan dışarıya çıkmak mümkün değil ki eşimi gönderip aldırayım. Adamcağız ne alsa beğendiremiyor zaten:)) Ayrıca Şiir hergün işe giderken evimizin önünden geçiyor, o yüzden istedim.Aman bir sevindi. O artık bu işleri bıraktığı için düğmeleri ne yapacağını bilmiyormuş. Ben diyeyim çuval, siz deyin torba dolusu düğme ile kapıma dayandı. ''Gözünü seveyim, seçeyim bir iki tane miniklerinden, al git'' diyorum. ''Ho hoo, ben bunları verecek yer bulmuşum, asla götürmem'', kollarını kulaç gibi açıp ''bende daha bu kadar var'' deyip resmen atıp kaçtı.
   İşimi görecek düğmeleri seçtim kullandım. Diğerleri kaldı başıma. Dün Face'de yazdım ona, tehdit ettim.'' Gel al, yoksa satarım bak'' diye. Cevap ''saaat, paraları kırışırız'':))) Fille deve olsa kırışalım:)))
  Vallahi satıyorum. ihtiyacı olan buyursun alsın. 50 si, 100ü, bazılarının 20 si 5 TL.
   Beni bilirsiniz bedava da veririm ama sahibine biraz karşılık ödeyeyim.:)))
Bu arada onun muhteşem düğme işlerinden birini koyayım da görün ne kabiliyetli kadınlar var. Adına link eklediğim sayfasından Muğla bebeklerini de incelemenizi tavsiye ederim.
Düğme çeşitlerimiz de aşağıda efendim:)
Çap=2,4cm. 20 adet= 5TL. Mat sedefli.Krem rengi.

Çap=1,8cm. 50 adet=5TL. Mat sedefli. Krem rengi.


Çap= 1,6cm. 50 adet=5TL. Beyaz.
Çap=1,cm. 100 adet 5TL
Çap=1,2cm. 100 adet= 5TL. Şeffaf bej
Çap=1,2cm. 100 adet =5TL. Şeffaf bej rengi.
Çap=1,3cm. 100 adet =5TL.


Çap=1,5cm 100 adet= 5TL. Yarı şeffaf


Çap=1,3cm. 100 adet= 5TL.

10 yorum:

  1. ne marifetli hatunlar var yahu :)

    YanıtlaSil
  2. Ooo sen de mi dugme isine girdin? Bende de cuvalla var ama bunlar da pekbi guzelmis yahu. Bu is boyle iste,ne kadar alirsan al gozun doymuyo. Dukkan acmak lazim.

    YanıtlaSil
  3. düğmelerle yapılan çalışmaya bayıldım böyle bi şey yapamam ama süslemelerde kullanabilirim.Peki nasıl satın alıcaz Nedret hanımcım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailleşelim Noblesse'ciğim. nedretbahadir@yahoo.com

      Sil
  4. çok güzeller,bebeklere yarayanları ayır bana:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minicikler var. Onları ayırayım sana:))

      Sil
  5. çok şirinler hele de mavişler:)
    düğme konusunda ben ballıyım epeyce var:))

    YanıtlaSil
  6. Düğmeler çok güzel bereketli satışlar olsun Nedret abla,Şiir hanımda çok merifetliymiş bayıldım tasarımına ellerine sağlık olsun...

    YanıtlaSil
  7. ooooo sen bunlardan ne güzel şeyler yaparsın şimdi çoksa yolla bana .

    YanıtlaSil
  8. ihtiyaç olmasa bile bakınca alası geliyor insanın.o çalışma ne kadar şahane olmuş!

    YanıtlaSil