Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

27 Mart 2013 Çarşamba

BONCUKLAR, İPLER

Boncuklar, ipler önümde, ''tembel işi ne yapabilirim?'' derken bunlar çıktı. Fuşya kolye ise hapisane işi spiral boncuk  örmeyi öğrenmeye çalışırken benim yarattığım bir teknik oldu. Varsa bu yaptığımın bir adı, bilen, söylesin:))) Yoksa eğer, ona bir isim takıp ''tarzımı yarattım'' şeklinde sağda solda hava atmak istiyorum:)))







13 yorum:

  1. Doğrusu hepsi ayrı bir tarz olmuş gerçekten de, ellerinize sağlık, ben cok beğendim, süper duruyorlar. Emeklerinize sağlık. Hakikatten çok farklı olmuşlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. elinize emeğinize sağlıkk çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  3. Nedret Hanımcım çok şık bir takım olmuş bayıldık sevgilerimizle..

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de çok cici olmuşlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bal peteği gibi olmuş ve çok güzel olmuş o denerken keşfettiğin Nedretciğim. tekrar yapabilecek misin ki ben genelde bu tür deneyimlerin 2.cisini çok istesem de yapamam. Onu tam bileklik gibi de yapsana:))Ellerine sağlık... Bakıyorum Allahım diyorum şu tığ ile aramı düzelt:)) Yapa yapa mı düzeliyor baka baka mı bir türlü çıkamadım işin içinden ama sanırım baka baka değil ki bende tık yok.

    YanıtlaSil
  6. Ne hoş olmuşlar, bir de tembel işi duyorsunuz....

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim nedret hanım.. her zamanki gibi kendi tarzınızı yaratmışsınız.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuşlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. kocaman ellerine saglik nedretcim....

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller,ellerine sağılık .

    YanıtlaSil
  11. Değişik ve güzel olmuş elinize sağlık..))

    YanıtlaSil
  12. harika görünüyor gerçektende elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Çok zarif çok kibarlar yine. Özellikle kendi buluşunuz olanı çok sevdim:)

    YanıtlaSil