Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

25 Mayıs 2015 Pazartesi

2015 BALKONCUĞUMUZ :)

 Eski blogcu arkadaşlarım belki hatırlar benim balkon lâmbamı. Az önce kendi blogumun içine düştüm bulamadım resmini. Google'da ''balkon lambası'' yazıp aradım. Pıt, çıktı :) Taa... Onmarifet köşelerine sıkışmış da Jane Doe olmuş :( Süleyman Efendi gibi ismimiz bile yâdigar kalmamış.
  Neyse bu yıl yine el attım lâmbaya ama 2008 neree..2015 nere? El durmuş. İki sıkım kabartma boyayı doğru düzgün sıkamadım. İçlerini pürüzsüz boyayamadım. Eskitme modası var diye dökülmüş boyalarını kazıyıp yeniden boyama zahmetine girmedim. Ara bir tarihte de çiçekli hâle çevirmiştim ama hiç arayamayacağım şimdi.
   CD değerlendirme sanatı da varmış meğer. Benimki sanat değil de oyalanmaca. Balkon renklensin kabîlinden :)
  Kocam yıllık balkon bakımını yaptı. Sandalyeleri, masa ayağını duvarları boyadı. Ahşapları vernikledi. Gıcır oldu balkon. Ben de önce babamın çizimlerini kullanarak sarkaçları yaptım. Astım.



Sonra da lâmbaya el attım. Lâfa gelince bozuk CD den başka birşeyimiz yok ama ben 6 tanesini bir araya zor getirdim :) Tabiatı sandığım kadar koruyamadım :)










Böyleyken böyle. Sevgiler...




15 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar. cd leri hangi boyayla boyadınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaş boyası vardı evde onları kullandım. Ne olsa olur.

      Sil
  2. harika olmuş bayılırım böyle şeylere :) rengarenk ..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık görüntü çok çok güzel cam vitray gibi nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. müthiş keyifli olmuşlar rengarenk ışıl ışıl

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, blogunuz çok güzel. Blok kardeşiniz olmak isterim. Uygunsa siteme yorum bırakınız, birbirimizi ekleyelim.

    YanıtlaSil
  7. Günaydın Günaydın ...tebessüm ile okudum yazıyı ..
    Bloğa ilk gelişim henüz diğer yayınlara bakmadım balkon her daim ilgimi çektiği için ilk balkona bakayım dedim..daha birazcık daha resim olsaydı güzel olurdu ama olsun bu kadarı bile hoş ..lamba da hoş olmuş cd fikri iyi belki bu güzel eski lambayi eski dantel parçaları veya makrome ile de guzellestirebilirdiniz..ileriye yönelik bir fikir ;)
    Güzel bir gün dilerim ellerinize sağlık renkler çok hoş ..

    YanıtlaSil
  8. merhaba çalışmanıza hayran kaldım benimde farklı bir çalışmam var ama sizin yaptığınız vitray güzelliğinde olmuş eşimin işi dolayısıyla evde yığınla cd. var fırsat bulduğumda denemek istiyorum ...ellerinize sağlık kedi sever olmanızda beni sizi takip etmeme neden ama gfc panelinizi göremedim :( sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  9. çok güzel ' dicem,,gecikmişim epey,,,
    ee olacak o kadar) bir iki hafta oluyor,,Hisarönü körfezinin altını üstüne getirdik 10 gün boyunca,,motorlu-çadırlı tatil yaptık..
    seni aramayı düşündüm-sonra dedim ki' zarifçe' unutmuştur beni-çekindim uğramaya! 3 tane flm yaptım gezi ile ilgili-google+ sayfamda..Güneye yolculuk 1. , 2. ve 3. diye...neyse baktım yorum var-atladım yine.Pamuk anne selam,benim Tonton'u 14 Ağ.kaybettik.(( sevgiler ..

    YanıtlaSil
  10. Unutmadım tabii. Geçen seferki yorumuna cevap yazdım görmedin. Pamuk annene rahmet olsun. Nur içinde yatsın. Senin de başın sağolsun. Ben de 25 Ağustos'ta ağabeyimi kaybettim. Korkarım arasan bile seninle ilgilenemezdim. Hayat devam ediyor.

    YanıtlaSil
  11. Başın sağolsun,,yaz aylarında internetten uzağım,,göremedim...sevgiyle kal ..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba çok güzel olmuş lakin bişiy sormak isterim. Cd leri nasıl temizlediniz acaba? Şeffaf hale getirmek için ne denediysem olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Keşke uğraşmadan önce sorsaydınız. Her CD'den olmuyor. Bazı eski soyulabilen CD ler var onlarla yaptım. Koli bandını yapıştırıp çekince soyuluyor. Kolay gelsin :)

      Sil
  13. Koli bandı denedim ama demek ki farklı bir cd imiş olmamıştı :) Tekrar deniyeceğim çok teşekkürler yardımınız için.

    YanıtlaSil