Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

3 Haziran 2016 Cuma

YİNE YAZ, YENİ YAZ

  Hava bunaltınca kıyıları bir teftiş edeyim dedim. Turistler beni merak etmiştir :)
  Kıyıya iner inmez burnuma gelen koku nerelere götürdü. Şimşek hızıyla geçti görüntüler. ''Ah'' dedim, ''sevdiğimiz sesleri, kokuları her istediğimizde duyabilsek'' İlle de çağrıştıracak bir his gerekmese.
  Her yer yenilenmiş. Geçen yıl gözüme kestirdiğim, yorulunca oturup dinlenmek için kafama koyduğum yer, yok olmuş. Bilmem bir on senem daha var mı buralarda gezebilmek için.












  Tabiatın çiçeklerini kendime sundum ve döndüm.




1 yorum:

  1. Evine bu kadar arayla gelene hoşgeldin demek bize düşer.HOŞGELDİNNNN.,,gelirken Marmarisi,denizi ,doğayı da getirmen süper olmuş. Angaraya sıcak yavaşca gelirken bir yerlerde yaz olduğunu hatırlamak adına çok makbule geçti canım arayı uzatma,güzel eserlerini de görelim.Haaa on yıl değil 40 yıl daha gezecek sağlıklı ömür versin Allah hepimize :) inşaallah.

    YanıtlaSil