Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

4 Mayıs 2017 Perşembe

MACERA BAŞLIYOR :)

      İnkâr edecek değilim, ruhumda işportacılık var :) Senelerdir heves eder dururdum, nihayet bu yaz gerçekleştirebileceğim :)
     6 senedir annemin başucunda beklerken yapıp biriktirdiğim şeylerin çoğunu hediye ettim. Yine de bir çok ürün var. İnternetten satabildiğim kadarını sattım.
Geçtiğimiz ay belediyenin Sanat Sokağı'na müracaat ettim. Ürünlerimi gösterdim. Beğendiler, stand açmama izin verdiler. Stand için kur'a da çektik. Bana gayet güzel bir yer çıktı. Sokak henüz hazır değil. Benim de bir stand yaptırmam gerekecek. Bu işler biter bitmez satışa başlayacağım. Turist de yok bu yıl diyorlar ama göreceğiz bakalım. İnşallah astarı yüzünden pahalıya gelmez :)
   Her şey bir yana, kendimi çok sağlıksız hissediyorum. Bu işi bu yaz yaptım yaptım. Yapmadım seneye bugünkü kadar bile gücüm olacağını sanmıyorum. Facebook'ta filan göründüğü gibi değil hâlim. En sevdiğim şey olan koro çalışmalarına bile zorla sürüklüyorum kendimi. Biliyorum ki çok kısa bir süre sonra yapamayacağım.
   Bir de evdeki fazlalıkları boşaltmak istiyorum. Annemin ve teyzemin evlerini ayıklayıp eşyalarını tasfiye etmek bana kaldı. Ne kadar zor olduğunu gördüm. Ben çocuklarıma böyle bir yük bırakmak istemiyorum. İkisi de fazlaca hatıra düşkünüler. Atamazlar fazlalıkları. Şiarım şudur, yaşlandıkça ev küçülecek, eşya azaltılacak. Benim fazladan bir de hobi malzemelerim var ki bunları benden başka kimse ayıklayamaz :)
   Bir yandan da hareket olacak bana diye seviniyorum. Annemle otururken azar azar biriktirdiğim kilolarım azalır belki.Tipim kiloya müsait değil, taşıyamıyorum :)
  Nazarlıklarımı çoğaltıyorum. En çok onlardan umutluyum. Vaktiyle şöyle barış güvercini filan olan keçe duvar süsleri yapardım. Talep görmüştü. Yine yapsam mı diye düşünüyorum :)
  Tecrübesi olan arkadaşlarım varsa tavsiyelerini beklerim.





















Boncuk sanmıştım, düğmeymişler :) Olsun ben onlarla kolye yapmaya karar vermişim bir kere :)












Öykü Naz'a sipariş ettiği bilezik yapıldı. Beğenir inşallah :)

4 yorum:

  1. Nedret hanımcım, sizi yıllar önce bu nazarlıklarınıza hayranlığım sebebi ile takibe başladığımı hatırlıyorum, harikalar gerçekten... Keçe olanları kaçırmışım demek ki o zamanlar ;-(
    Çok ortak yön buldum bu paylaşımınızla kendim arasında... Bir dünya hobi malzemesi dolu ev, azaltmaya çalıştıkça çoğalan, ben de maymun iştahıma bağlamaya başlamıştım ;-)
    Çoook güzel bir stand olacağına eminim, bol kazançlar diliyorum her bakımdam ama özellikle manen sizi çok mutlu etsin inşaallah...

    YanıtlaSil
  2. Sağolun Ecehan. İnşallah :)

    YanıtlaSil
  3. ablam bol şans şimdiden.. ♥

    YanıtlaSil
  4. Hobi malzemelerimi, (hatta arkadaşlarımınkileri de) huzurevleri için tasfiye ediyorum ben de. Yün, boncuk, keçe,dantel.. Özellikle ahşap boyama ürünleri.
    Doğrusu vedalaşmak biraz zor olsa da sonrasında hissedeceğim hafifliğe değer diye düşünüyorum :)

    Hepimize kolay gelsin! Yeni bir enerji gelecek size de bu satış standı ile, eminim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil