Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

20 Haziran 2009 Cumartesi

TURŞU KAVANOZUNDAN SARKAÇ MUMLUK YAPTIM
















Turşusundan ziyade kavanozunu sevdim.Baharatlık için büyük, kurubaklagil saklamak için küçük gibiydi.Sarkaç yapayım diye geçirdim aklımdan.Hemen başladım.Cam boyası kullanmamıştım hiç.Arkadaşımın verdiği nuh zamanından kalma boyaları kullandım.Akriliğe alışınca cam boyası bir tuhaf geliyor insana.Sürüyorsun sürüyorsun boyanmamış gibi oluyor.Şeffaf olduğu için galiba.Opak cam boyası da var mıdır acaba?Cam boyasıyla boyama yapınca cismi fırınlamak gerekiyor ama âdi kavanoz çatlar diye korktum.Kuruduktan sonra bayağı sıkı tutunmuş.Vernik de yapmadım.Yumurta askısı yaptığım tellerden vardı.Ondan kıvırarak askı yerlerini yaptım.Kalın bir zincirim vardı onu araken eski erkek kolyeleri geçti elime.Bir uçlarını serbest bırakmışım vaktiyle.Hani satılacak ya, alanın boynuna göre ayarlarım diye.Cayır cayır satmışım sanki:))) Hepsi duruyor.Üçünün boyunu eşitleyip bağladım askıya.Nasıl duracak diye hemen bir mum yerleştirip gece gece astım balkona.Eh işte idare eder.Karanlıkta bir renk olsun balkonuma.

2 yorum:

  1. Süper.. çok güzel düşünmüşssün tebrik ederim..çok sevdim..

    YanıtlaSil
  2. bncede çok güzelmişşş...

    YanıtlaSil