Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

27 Aralık 2011 Salı

KEMER

Mankenim müsait olmadığı için şimdilik bu fotoları koydum. Acelem mi var? Var tabii. Hangimiz ''bakın ne yaptım?'' demeyi sevmiyoruz? Bakııın ne yaptım:))

16 yorum:

  1. Çok şık olmuş gerçekten...O zaman sende bana gel.Baaaaak ne yaptım:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. çok şık ,şahane olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. yine yapacağını yapmışsın:)ama süper yapmışsın.rengi de tasarımı da çok şık olmuş.tebrik ediyorum.ellerine sağlık ablacığım..

    YanıtlaSil
  4. yaptığımız çalışmaların en keyifli aşaması değil mi onları yayına hazır hale getirmek, hobi blogculuğunun özünde yatan en büyük istek de bu zaten.

    Üzerindeki beyaz desen boyama mı yapıştırma mı? gerçi her ne olursa olsun şık olmuş, ellerine sağlıkk:)

    YanıtlaSil
  5. Nedretcim, çok güzel olmuş, ellerine sağlık..:) Sormadan da duramıycam: nasıl kestin motifleri?

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler arkadaşlar:)
    Nalan'cığım, Aytül'cüğüm, bu sefer motifleri ben kesmedim. Sesiber'imizden hazır kesilmiş ve arkası yapışkanlı olanlarından aldım:)) Büyük kolaylık. Hep tavsiye ediyorum. Sesiber bu işten bıkmadan satın alıp stoklayın:))

    YanıtlaSil
  7. ne yaparsan guzel yaparsın..bu da harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Bak baaaak, neler de yapmış geneee, pek te şık olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık. Çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Çok şık olmuş, ince belde ne güzel durur.
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş ablacım..kocaman bi ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  12. tek kelime ile harika ablacım yeni yıl size ve tüm sevdiklerinize en başta saglık,huzur,mutluluk ve bol kazanç versin.(amin)

    YanıtlaSil
  13. harika bir kemer olmuş gerçekten çok şık, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. çok şık ellerinize sağlık
    şimdiden mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum herşey gönlünüzce olsun

    YanıtlaSil
  15. Çok şık olmuş gerçekten. Emek Sensin'de görüp daldım bloguna :) Ellerine sağlık ablacım, hemen uçsun gitsin...

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş gerçekten bende sesiberden alayım bu keçelerden

    YanıtlaSil