Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

17 Şubat 2014 Pazartesi

BERBER DİREKLERİM

Tereciye tere satıyorum. Etsy'ye envai çeşit eşya koydum ancak en çok berber direklerim beğeniliyor. Hepsi Amerika'ya gidiyor. Çeşitlendirmek için gayret ettim, başka eşyalar, takılar yaptım. Bakalım ne olacak? 















Oğlum kız arkadaşı için bu şeyi istedi. Pokemon dan bir karakter. Unuttum adını yine:))



Bunu da elim alışkanlığını kaybetmesin diye yaptım.


Kızıma ufak tefek hediyeler:))






11 yorum:

  1. Nedret Hanım Merhaba, Ne kadar güzel yaptıklarınız her zaman olduğu gibi. Hüner de bu zaten. Tereciye tere satıyorum diyorsunuz; tevazu gösteriyorsunuz ama yaptıklarınız her zamanki gibi süper işler. Önemli olan onları Amerikalara gönderebilmek! zaten.. Sevgi ve selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller . Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Maşallah bunlar da çok güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ablacım, ellerine sağlık. Bu arada Tess Gerritsen gözümden kaçmadı. En sevdiğim yazarlardan biridir, iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık Nedret Hanım. "Berber Direkleri" deyimini ilk kez duyuyorum, eminim bir hikâyesi vardır bu ismin. Renkli ve cazip bir desen.. Çok güzel şeyler ortaya çıkarmışsınız.

    YanıtlaSil
  6. maşallah sana ablacığım.yine ne güzellikler yapmışsın.takıların çok şık ama senin nazarlıkların var ya her şeye değer.onlar muhteşem.ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  7. ozluyorum paylasimlarini nedretcim...
    hersey gonlunce olsun...guzel paylasimlarin icin tesekkurler

    YanıtlaSil
  8. MERHABA! Harika ürünleriniz var :) Etsy üzerinden satış yapmayla ilgili bilgi ararken rasgeldim sitenize. Yurtdışı gönderileri hakkında çelişkili bilgiler alıyorum ptt'den sizden bununla ilgili bilgi alabilir miyim rica etsem? şimdiden teşekkür ederim.
    irem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap verdiğim için kusura bakmayın ''Kendin Dik''
      PTT'nin lojistik değil de Posta kısmına girin. Orada ''yurtdışı kayıtlı küçük paket postası'' kısmını açın. Ücretine kadar hesaplayabilirsiniz. 2000 gr'ın altında en ekonomik gönderi bu yolla yapılıyor. Kolay gelsin.

      Sil
  9. Bayramın kutlu olsun ablacım.sevdiklerinle beraber geçireceğin sağlık ve mutluluk dolu nice bayramlara....

    YanıtlaSil
  10. güzeller. tebrik ettim sizi. :)

    YanıtlaSil