Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

2 Ekim 2014 Perşembe

YAZ BİTTİ Mİ?

  Bizde bitmedi:)) Bugün son keşfimiz olan yere tekrar gittik. Daha uzun kalıp tadını çıkarttık.  Seneye aşındırırız biz burayı. Denize girmedim ama kocam girdi ve beğendi:) Epeyce tenhaydı. Hep böyle olsa keşke.



Geçen sefer her Okaliptüs'te ayrı bir mask olduğunu gözden kaçırmışım.






Ben, çıkınca üşürüm diye korkup denize girmedim ama kocam fırsatı kaçırmadı. Su çok güzelmiş. Turist bebişleri bile benden cesurdu:)
İşte şu nokta kocam oluyor:))
En sağdaki apartman kılıklı şey de onbeş günde bir uğrayan Aida gemisinin arkadan gürünüşü. Bayram tatiline gelenleri de böyle güzel bir havayla karşılar Marmaris'imiz inşallah:))

7 yorum:

  1. Masklar süpermiş. orada bir ustadan mı? yoksa şu Afrikalıların getirip sattığı masklardan mı acaba ? :)

    YanıtlaSil
  2. denizin en güzel zamanı aslında, biz de Bodrum da yaşıyoruz, gerçi çıkınca biraz üşünüyor:)

    YanıtlaSil
  3. Ah Nedretcim,,bu yaz pek güzel gezdin,,fotolar da şahane ama masklara bayıldım )) yaz bitmedi,bitmeyecek,, ))

    YanıtlaSil
  4. Harika görüntüler soğuklar geldi yaz ın kışı kış ta yazı özleyenlerdenim..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nedret hanım iyi misiniz? merak ettim sizi epeydir yazı paylaşmayınca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim çok şükür. Yalnız Face'e fena kapıldım. Oyun da oynuyorum. Daha aktif bir mecrâ olduğu için seviyorum:))

      Sil
  6. hangi oyunu oynuyorsunuz? ben de hay day'e takmış durumdayım:)))

    YanıtlaSil