Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

8 Ocak 2015 Perşembe

KIŞ İŞLERİ:)

  Yazdan kışa uzun bir atlama yapayım. Sağlık durumları iyi sayılır. 1,5 ay önce katarakt ameliyatı oldum. Memnunum. Kışın ne iş yapılır? Etsy siparişleri dışında ellerim yün aradı. Derya Baykal'da gördüğüm bereyle başladım. Ellerim ağrıyıncaya kadar devam. Sırada kırmızı ve petrol yeşil var:)












18 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık. Renk de çok güzel. Bir de ameliyat için geçmiş olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun, ben de nerelerde nedret hanım epeydir sesi çıkmıyor diye düşünmüştüm

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimli bereler,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık bere çok şık olmuş ayrıca geçmiş olsun iyi günler.

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun Nedret Abla, bere de çok cici olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun, sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  7. bu bereyi ben de gördüm Derya Baykal'da, you tube da izlemiştim, çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş bir başladın mı epeyce renk örersin:)
    ben de orada gördüğüm boyunluktan dün 8. yi bitirdim finali kırmızı ile yapacağım sanırım:))

    Sayfayı öksüz gibi bırakma lütfennn :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  9. aa ben de akşam aynı modelin kırmızısından başladım. sevgili havva dan aldım modeli. sizin renklerde çok güzel olmuş. ellerinize emeğinize sağlık. sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık çok hoş bereler:))))

    YanıtlaSil
  11. öncelikle geçmil olsun diyorum. şapkalara bayıldım bende yeni ördüm bir tanede yapıyorum sıcacık kullanılsın diye. bu örnekde çok güzel olmuş. acaba bir tanede bundanı mı yapsam şimdi:)

    YanıtlaSil
  12. Gecmis olsun simdi nasil gozleriniz. Umarim cok iyidir. Bere cok guzel olmus. Ellerinize saglik .ben mor rengi cok severim. Guzel gunler dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Nedret Hanım ben Facebook'tan Betül Güçyetmez. Sizi burada da buldum:) Ama izleyebileceğim butonu göremedim. Acemilik... Zaman zaman uğrarım sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık, çok muntazam ve güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  16. ellerınıze saglık cok guzel olmus bende yapıcam mutlakaaa

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun Nedret'ciğim, bereler de çok şirinmiş elleine sağlık.

    YanıtlaSil