Hobi çeşitliliğinde üstüme yoktur:))) Şimdilik kategorilerimde gördüğünüz kadar. Daha da çoğaltmaya çalışıyorum. Hepsi amatörcedir ve öğrenme kaynağım internettir. Dünya gözüyle, yaparken zevk aldığım her el işini denemek istiyorum.Her el işini sanata dönüştüremem ama ucundan azıcık tadına bakar keyfini çıkarırım. Bu da bana yeter.

29 Haziran 2016 Çarşamba

KENDİNİ OYALAMAK

Mideme yumruk yemişlik duygusuyla geziyorum. Aklımdan kötü düşünceleri kovalamak için kendimi işe güce, hatta gücümü zorlayan işlere girip oyalanmaya çalışıyorum. Ancak bunun da acısı, vücut ağrısı ve uykusuzluk olarak çıkıyor. Olaylar öfkemi kabartıyor. Çok belâ okuyan, küfür eden biri hâline geldim. Dün denize girmenin ferahlığını yaşıyordum ki patlamalar tadımı fena halde kaçırdı. Sebep olan için buraya döktürdüklerimi silmek zorunda kaldım. Ona yakışıyor da, ben kendime yakıştıramadım.
   Minik evin, minik mutfak penceresinin eski perdesi yıpranmış, sararmış, lekelenmiş. Yıkamakla, çamaşır suyuna yatırmalarla lekelrini çıkartamadım. Anneciğim örmüştü. Atacak değilim ya. Boyadım. Biraz da böyle yaşasın.








1 yorum: